Wzory dokumentów

U nas znajdziesz bogatą bazę wzorów dokumentów i umów, które pomagają Ci w Twoim biznesie

Skorzystaj np. z:

  • wzorów umów o usługi
  • wzorów umów zatrudnienia
  • wniosków o dofinansowanie
Przejdź do bazy dokumentów

Ankieta przedsiębiorcy

Zakładasz własną działalność gospodarczą i nie wiesz jaką formę prawną wybrać?

Wypełnij krótką ankietę, która pomoże Ci w prosty sposób dobrać formę prawną do rodzaju prowadzonej przez Ciebie działalności.

Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm. więcej

Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm.

Jeśli dotychczas wybieraliśmy pomiędzy kantorem po jednej lub drugiej stronie ulicy, a zakup waluty wiązał się tylko z wakacjami to na pewno warto poszerzyć wiedzę na temat innych sposobów wymiany. Zwłaszcza gdy nasza firma rozpoczyna współpracę z zagranicznym kontrahentem. Warto przy tym poznać korzyści jakie dają platformy walutowe i internetowe kantory, jednocześnie pamiętając, że przecież zależy nam na bezpieczeństwie i na tym aby za wymianę jak najmniej zapłacić . więcej

Jak osiągnąć sukces w branży IT, chcąc równocześnie pomagać innym rozmawialiśmy z Panem Andrzejem Kurzawą, założycielem innowacyjnego startupu "Moja recepcja". więcej

Inkubatory przedsiębiorczości pomagają młodym firmom nie tylko rozpocząć działalność gospodarczą, ale i wytrwać na rynku, wyposażając je w narzędzia walki z konkurencją, tym samym znacznie zwiększając ich „szanse na przetrwanie". więcej

ZUS przygotował kilka narzędzi wspomagających przedsiębiorców w zakresie pomocy w uregulowaniu zaległości w składkach ZUS. Jednym z nich jest układ ratalny, który zawierany jest w formie umowy pomiędzy ZUS a przedsiębiorcą albo osobą, na którą przeniesiono zadłużenie, skutkujący rozłożeniem zaległości składkowych na miesięczne raty. Wniosek o rozłożenie na raty zaległości składkowych można złożyć na trzy sposoby. więcej

Zastanawiałeś się ile pieniędzy zostawia w Twojej firmie klient przez całe swoje życie. A ile mógłby? Bez względu na to jaką branżę reprezentujesz, pozyskanie nowego klienta jest znacznie droższe niż utrzymanie dotychczasowego. Specjaliści z firmy Bain&Company obliczyli, że na zdobycie nowego odbiorcy naszych usług trzeba wydać siedem razy więcej pieniędzy, niż na nową sprzedaż temu, który już korzysta. Poniżej przedstawiamy sposoby, które pozwolą Twojej firmie maksymalizować tzw. LTV, czyli wartość klienta w czasie. Najprościej mówiąc, ta wartość pokazuje ile pieniędzy zostawi klient u Ciebie przez całe swoje życie. więcej

Chcesz uzyskać dostęp do tego materiału?

Zarejestruj lub zaloguj się na portalu zafirmowani.pl i dołącz do społeczności firm!
Będziesz mógł promować swoją firmę i otrzymasz bezpłatny dostęp do:

Aplikacji księgowej online

Kontaktów z ekspertami, artykułów i materiałów video

Bazy edytowalnych dokumentów niezbędnych w firmie

Specjalnych ofert i rabatów

Chcesz mieć nieograniczony dostęp do wszystkich materiałów i funkcjonalności naszego portalu Zafirmowani.pl?

Załóż rachunek w Alior Banku i korzystaj ze wszystkich możliwości portalu!

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane na Twoim urządzeniu. Dowiedz się, jak możesz zmienić te ustawienia i uzyskaj dodatkowe informacje o wykorzystaniu plików cookies