Przydatne dokumenty do uzyskania kredytu dla mikro firmy
Większość polskich przedsiębiorstw przyczynia się w ponad 70% do wzrostu gospodarki i PKB, funkcjonuje dzięki realizacji zleceń i stałemu pozyskiwaniu nowych kontrahentów.
Większość polskich przedsiębiorstw przyczynia się w ponad 70% do wzrostu gospodarki i PKB, funkcjonuje dzięki realizacji zleceń i stałemu pozyskiwaniu nowych kontrahentów.
która w prosty i szybki sposób pozwoli Ci na prowadzenie księgowości Twojej firmy!
U nas znajdziesz bogatą bazę wzorów dokumentów i umów, które pomagają Ci w Twoim biznesie
Skorzystaj np. z:
Zakładasz własną działalność gospodarczą i nie wiesz jaką formę prawną wybrać?
Wypełnij krótką ankietę, która pomoże Ci w prosty sposób dobrać formę prawną do rodzaju prowadzonej przez Ciebie działalności.
Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm. więcej
Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm.
Każda osoba decydująca się na rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej zobowiązana jest zgodnie z polskim prawem do opłacania składek Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. W przypadku osób rozpoczynających swoją przygodę z własną firmą, ZUS ma preferencyjne warunki opłacania składek, ułatwiając w ten sposób rozwijanie działalności. więcej
Czy tylko duże przedsiębiorstwa mogą stosować strategie przekładające się wprost na zwiększenie przychodów? Czy tylko wielkie nakłady pieniężne oraz rozbudowane struktury i duża ilość pracowników pozwalają na wdrożenie działań zwiększających koszyki zakupowe klientów? Oczywiście nie. Nawet małe, dopiero rozwijające się firmy mają cały wachlarz narzędzi, z których mogą korzystać by poprawić swoje wyniki i zwiększyć sprzedaż. W niniejszym artykule poznasz jedno z nich, a mianowicie cross-selling, który polega na zwiększaniu koszyka zakupowego o produkty komplementarne lub jeśli to niemożliwe: produkty podobne. Jeśli interesuje Cię zwiększenie przychodów z każdej wizyty klienta, zapraszamy do lektury artykułu. Znajdziesz w nim nie tylko teoretyczną wiedzę na temat tej strategii, ale także praktyczne przykłady do zastosowania w Twoim przedsiębiorstwie. więcej
Jeżeli posiadasz biznes w sieci, to prawdopodobnie albo już wdrożyłeś, albo właśnie przymierzasz się do wdrożenia platformy do automatyzacji marketingu. Ze względu na powszechny dostęp do informacji, proces zakupowy uległ nieodwracalnej zmianie - 90% klientów "googluje" produkty i oferty na własną rękę przed zakupem. Aż 70% całego procesu zakupowego jest obecnie kontrolowane przez klientów. Patrząc pod tym kątem, jako właściciel nie możesz sobie pozwolić na ignorowanie tego co dzieje się na Twojej stronie.Co więcej, samo gromadzenie danych o klientach też już nie wystarcza. Aby w pełni wykorzystać możliwości marketingu internetowego potrzebujesz inteligentnego oprogramowania, które potrafi przetwarzać strumienie danych w konkretne reakcje aplikowane w czasie rzeczywistym. Tak właśnie działają platformy do automatyzacji marketingu.
więcej
Świadomość prawna właścicieli firm i menedżerów w Polsce, zwłaszcza wśród małych i średnich przedsiębiorstw, jest nieproporcjonalna do zagrożeń, które wiążą się z transakcjami handlowymi w ich codziennej pracy. Przedsiębiorcy często w ogóle nie podpisują umów (w duchu: „jakoś to będzie”) albo korzystają z niezweryfikowanych wzorów (często pozyskanych od „wujka google”). więcej
Obszary wiejskie od lat mają swoją specyfikę. Choć coraz mniej tam prawdziwych rolników, klimat i problemy takie jak m. in. ukryte bezrobocie, sposób postrzegania świata, wykluczenia czy nałogi - ciągle pozostały. Wiele się jednak zmieniło i ciągle zmienia. Dzieje się tak po części za sprawą kierowanych w te obszary dofinansowań ogólnie nazwanych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW). Obecnie obowiązuje nas ten na lata 2014 – 2020, ale już trwają prace nad kolejnym. więcej