która w prosty i szybki sposób pozwoli Ci na prowadzenie księgowości Twojej firmy!
U nas znajdziesz bogatą bazę wzorów dokumentów i umów, które pomagają Ci w Twoim biznesie
Skorzystaj np. z:
Zakładasz własną działalność gospodarczą i nie wiesz jaką formę prawną wybrać?
Wypełnij krótką ankietę, która pomoże Ci w prosty sposób dobrać formę prawną do rodzaju prowadzonej przez Ciebie działalności.
Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm. więcej
Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm.
W ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej przedsiębiorcy zawierają cały szereg różnorodnych umów. więcej
Umowa pożyczki co do zasady jest umową dwustronną pomiędzy pożyczkobiorca, a pożyczkodawcą. Zgodnie z kodeksem cywilnym przez umowę pożyczki dający pożyczkę zobowiązuje się przenieść na własność biorącego określoną ilość pieniędzy albo rzeczy oznaczonych co do gatunku, a biorący zobowiązuje się zwrócić tę samą ilość pieniędzy albo tę samą ilość rzeczy tego samego gatunku i tej samej jakości. Przez rzeczy tego samego gatunku należy rozumieć rzeczy, które można określić m.in. miarą, wagą, ilością, przy czym jak wskazuje doktryna dopuszczalne jest przeniesienie w ramach umowy pożyczki instrumentów finansowych. więcej
Motywacja wydaje się być tajemniczym tematem, gdyż każdego z nas do podjęcia wyzwania czy wysiłku, mobilizują inne czynniki, które potrafią zmienić się w przeciągu tygodnia czy kilku lat. Powszechnie mówi się, że młodzi pracownicy szukają u praco-dawcy wysokiego wynagrodzenia, elastycznych godzin pracy i możliwości rozwoju. Natomiast osoby, które planują założenie rodziny, będą zwracały uwagę na stabilne zatrudnienie i dogodny dojazd do pracy. więcej
Strona www to wizytówka każdej firmy. Zanim zabierzemy się do jej stworzenia warto sprawę dokładnie przemyśleć i zaplanować. Dzięki temu nie narazimy się na zbędne koszty, a nasza strona będzie spełniała funkcje niezbędne dla reprezentowania i rozwoju naszego biznesu. więcej
Większość właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, zwłaszcza na początku działalności, nie posiada znaczących wpływów. Wiele firm, potrzebuje czasu by zacząć się rozwijać w pożądanym tempie i przynosić nadwyżki finansowe. Nawet najbardziej trafione pomysły na biznes, które od samego początku znajdują duże grono odbiorców, potrzebują odpowiedniej ilości czasu by przynosić nadwyżki które można inwestować w potocznie zwaną dźwignię handlu, czyli reklamę. Jak zatem radzić sobie na samym początku – choć nie tylko – tak by zachęcać klientów do zakupu produktów lub usług bez konieczności inwestowania w klasycznie pojmowaną reklamę? Odpowiedzią na to pytanie jest zastosowanie wybranych strategii sprzedażowych umożliwiających np. zwiększanie koszyków zakupowych klientów. Najbardziej popularnymi są cross-selling oraz up-selling. więcej