Przydatne dokumenty do uzyskania kredytu dla mikro firmy
Większość polskich przedsiębiorstw przyczynia się w ponad 70% do wzrostu gospodarki i PKB, funkcjonuje dzięki realizacji zleceń i stałemu pozyskiwaniu nowych kontrahentów.
Większość polskich przedsiębiorstw przyczynia się w ponad 70% do wzrostu gospodarki i PKB, funkcjonuje dzięki realizacji zleceń i stałemu pozyskiwaniu nowych kontrahentów.
która w prosty i szybki sposób pozwoli Ci na prowadzenie księgowości Twojej firmy!
U nas znajdziesz bogatą bazę wzorów dokumentów i umów, które pomagają Ci w Twoim biznesie
Skorzystaj np. z:
Zakładasz własną działalność gospodarczą i nie wiesz jaką formę prawną wybrać?
Wypełnij krótką ankietę, która pomoże Ci w prosty sposób dobrać formę prawną do rodzaju prowadzonej przez Ciebie działalności.
Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm. więcej
Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm.
Własny biznes pod wspólnym szyldem – tak najprościej można określić franczyzę. To dobra propozycja dla tych, którzy dysponują kapitałem i chcą zainwestować w sprawdzony biznes, ale prowadzony na własny rachunek. Dzięki franczyzie możesz szybko ruszyć z własnym sklepem, restauracją czy punktem usługowym. Jednak jak w każdym biznesie, skorzystanie z gotowej recepty nie w każdym przypadku jest gwarancją sukcesu. więcej
Od stycznia 2017 r. zaczynają obowiązywać nowe przepisy regulujące m.in. zasady wynagradzania osób zatrudnionych na umowę zlecenia oraz świadczących usługi.
Wprowadzona zostaje minimalna stawka godzinowa, która wyniesie 13 zł za godzinę, przy ustaleniu minimalnego wynagrodzenia dla pracowników zatrudnionych na umowę o pracę w wysokości 2000 zł. Minimalna stawka godzinowa będzie wzrastać wraz ze wzrostem minimalnego wynagrodzenia za pracę. więcej
Analiza rezultatów prowadzonych działań powinna być jednym z podstawowych zadań działów marketingu. Zaskakuje więc, że według badań ITSMA i Vision Edge Marketing jedynie 26% marketerów deklaruje, że potrafi mierzyć lub raportować wpływ kampanii marketingowych na wyniki swoich firm. Tegoroczna ankieta SALESmanago wykazała, że 6,2% marketerów w ogóle nie mierzy efektów działań marketingowych, a 18,3% zajmuje się tym rzadziej niż raz w tygodniu. Tymczasem w marketingu bez zbierania i analizy danych ani rusz. Przyjrzyjmy się zatem temu, co i w jakim celu powinno być mierzone oraz za pomocą jakich wskaźników. więcej
Wybór formy w jakiej prowadzona będzie działalność gospodarcza jest istotny nie tylko z uwagi na optymalizację przewidywanych zysków. Pod uwagę należy bowiem wziąć także potencjalne ryzyko, związane m.in. z możliwością poniesienia przez wspólników odpowiedzialności za długi spółki. więcej
Zastanawiałeś się ile pieniędzy zostawia w Twojej firmie klient przez całe swoje życie. A ile mógłby? Bez względu na to jaką branżę reprezentujesz, pozyskanie nowego klienta jest znacznie droższe niż utrzymanie dotychczasowego. Specjaliści z firmy Bain&Company obliczyli, że na zdobycie nowego odbiorcy naszych usług trzeba wydać siedem razy więcej pieniędzy, niż na nową sprzedaż temu, który już korzysta. Poniżej przedstawiamy sposoby, które pozwolą Twojej firmie maksymalizować tzw. LTV, czyli wartość klienta w czasie. Najprościej mówiąc, ta wartość pokazuje ile pieniędzy zostawi klient u Ciebie przez całe swoje życie. więcej