Moja Recepcja, czyli innowacyjna zmiana dla Twojej firmy
09.06.2017 Prowadzenie działalności
Napisz do eksperta
Andrzej Kurzawa
Określ temat i opisz czego chcesz dowiedzieć się od eksperta.
Odpowiedź zostanie wysłana na Twój adres e-mail.
Pomagamy zarządzać czasem, czyli tym, co najcenniejsze. Technologia odgrywa w naszym życiu coraz większą rolę. Stała się ona nieodzowna zarówno w życiu prywatnym, ale także w prowadzeniu biznesu. Na tym założeniu opiera się Moja Recepcja.

Nieodłączną częścią każdego biznesu jest kontakt z klientem – zarówno obecnym, ale i potencjalnym. Odbieranie telefonu, przyjmowanie zamówień czy też odpowiadanie na pytania dotyczące naszych usług to elementarna część naszego biznesu ale czy zawsze mamy na to czas? Wyobraźmy sobie, ze prowadzimy gabinet stomatologiczny. Klienci dzwonią a my w tym czasie jesteśmy w trakcie znieczulania naszego pacjenta … i co wtedy? Biegniemy odebrać telefon (bo przecież dzwoni potencjalny klient) czy skupiany się na odpowiednim wkłuciu?
Dlaczego to lepsze od sekretarki i zeszytu ?
Moja Recepcja to platforma łącząca usługę osobistej asystentki i elektronicznego kalendarza. Po szybkiej rejestracji i ustawieniu przekierowania na swoim telefonie, zdalna asystentka odbierze dzwoniący telefon, podczas gdy jego użytkownik (z różnych powodów) nie będzie mógł odebrać telefonu. Każdy z klientów otrzymuje indywidualny numer telefonu, który może być użyty zarówno do ustawienia wspomnianego już przekierowania, ale też może być podany na stronie internetowej firmy, jako preferowana forma kontaktu z klientem. Ta druga ewentualność jest szczególnie często wybierana przez firmy, których działalność jest ograniczana czasowo (np. firma działa tylko od 10:00 do 18:00). Aplikacja Moja Recepcja pozwala utrzymać kontakt z klientem także poza godzinami pracy przedsiębiorstw .
Jak to się dzieje?
W zakres usług Mojej Recepcji wchodzi nie tylko odbieranie połączeń przychodzących, ale również zbieranie informacji, które chcieliby przekazać dzwoniący. W dalszej kolejności są one przekazywane drogą mailową oraz SMS-ową, co w konsekwencji pozwala na łatwiejsze zarządzanie czasem oraz ustalanie priorytetów.
Praca odbywa się na współdzielonym kalendarzu elektronicznym – umożliwia to umawianie spotkań poprzez asystentkę, a także daje wgląd w bieżącą działalność firmy oraz jej pracowników. W praktyce przekuwa się to na efektywniejsze zarządzanie personelem oraz lepszy nadzór nad realizacją przydzielonych im zadań. Aplikacja wyposażona jest w funkcję sporządzania raportów. To pozwala na łatwiejsze monitorowanie sprzedaży oraz stałą obserwowację zapotrzebowania na poszczególne usługi oferowane przez firmę. Moja Recepcja umożliwia także przeprowadzanie akcji marketingowych, które wymagałyby kontaktu z każdym dotychczasowym klientem. Komunikacja ta odbywa się poprzez SMS-y, emaile oraz telefonicznie.
Slow life – czy mnie na to stać ?
Moja Recepcja jest narzędziem służącym nie tylko do efektywniejszego wykorzystania czasu pracy, ale też dyskretnym obrońcą czasu wolnego. Rosnąca konkurencja wymusza bycie w kontakcie poza pierwotnie założonymi godzinami pracy. 12 godzin na dobę wydaje się być absolutnym minimum, kiedy firma powinna powinna być dostępna dla swoich odbiorców. Darmowy okres testowy pozwala na tego typu przeanalizowanie potrzeb, ale także na dokładne zapoznanie się ze wszystkimi funkcjonalnościami Mojej Recepcji.