Przydatne dokumenty do uzyskania kredytu dla mikro firmy
Większość polskich przedsiębiorstw przyczynia się w ponad 70% do wzrostu gospodarki i PKB, funkcjonuje dzięki realizacji zleceń i stałemu pozyskiwaniu nowych kontrahentów.
Większość polskich przedsiębiorstw przyczynia się w ponad 70% do wzrostu gospodarki i PKB, funkcjonuje dzięki realizacji zleceń i stałemu pozyskiwaniu nowych kontrahentów.
która w prosty i szybki sposób pozwoli Ci na prowadzenie księgowości Twojej firmy!
U nas znajdziesz bogatą bazę wzorów dokumentów i umów, które pomagają Ci w Twoim biznesie
Skorzystaj np. z:
Zakładasz własną działalność gospodarczą i nie wiesz jaką formę prawną wybrać?
Wypełnij krótką ankietę, która pomoże Ci w prosty sposób dobrać formę prawną do rodzaju prowadzonej przez Ciebie działalności.
Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm. więcej
Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm.
Wejście na rynki eksportowe wiąże się z pozyskiwaniem nowych klientów. Problemem może okazać się silna konkurencja ze strony podmiotów zagranicznych i polityka niektórych rynków eksportowych. Na rynkach zagranicznych często obowiązują inne zwyczaje niż na rynku krajowym. Przed podjęciem decyzji o działalności eksportowej, niezwykle istotne będzie odpowiednie przygotowanie firmy ze względu na odmienne regulacje prawne i odmienną kulturę biznesową na rynku docelowym. Przydatny może okazać się udział w misji gospodarczej lub targach branżowych. więcej
Otworzyć firmę jest łatwo i można to zrobić za darmo, problemem jest zagwarantowanie rentowności przedsięwzięcia. Niestety pewności nie ma nigdy, ale można zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu, szukając inspiracji we właściwych miejscach. więcej
Nowa firma to nowe przedsięwzięcie. To także nowe obowiązki, które dotąd nie występowały. Rejestracja nowej firmy w CEIDG to dopiero początek formalności z którymi styczność będzie miał przyszły przedsiębiorca. więcej
Z raportu Barometr eCommerce 2016 wynika, że wartość polskiego rynku ecommerce w ciągu 5 lat może się podwoić. Brzmi to bardzo optymistycznie nie dziwi więc fakt, że w 2016 roku sklep internetowy był w Polsce drugim najpopularniejszym biznesem. więcej
Globalizacja marek, coraz większa dostępność produktów, możliwość dokonywania zakupów na drugim końcu świata bez wychodzenia z domu, to tylko niektóre z możliwości jakie dostarcza współczesny rynek konsumencki. Jego coraz dynamiczniejszy rozwój powoduje także, że zdobywanie przewag konkurencyjnych wykracza poza klasyczne normy, czyli konkurowanie ceną, dostępnością i jakością. Obecnie klienci przyzwyczajeni do dużego wyboru oraz uprzywilejowanej pozycji w jakiej się znajdują, oczekują więcej niż tylko produktu najlepszej jakości w najniższej cenie. Coraz częściej oczekują oni produktów, które będą odzwierciedlały ich gusta, potrzeby, dostosują się do ich stylu życia, zmieszczą się w pożądanej przestrzeni, będą unikatowe oraz…. w cenie produktu z masowej produkcji. Czy z punktu widzenia producenta lub właściciela przedsiębiorstwa możliwe jest połączenie tych dwóch sprzeczności? Odpowiedź – niegdyś wydająca się absurdem – dziś powszechnie brzmi tak. więcej