Przydatne dokumenty do uzyskania kredytu dla mikro firmy
Większość polskich przedsiębiorstw przyczynia się w ponad 70% do wzrostu gospodarki i PKB, funkcjonuje dzięki realizacji zleceń i stałemu pozyskiwaniu nowych kontrahentów.
Większość polskich przedsiębiorstw przyczynia się w ponad 70% do wzrostu gospodarki i PKB, funkcjonuje dzięki realizacji zleceń i stałemu pozyskiwaniu nowych kontrahentów.
która w prosty i szybki sposób pozwoli Ci na prowadzenie księgowości Twojej firmy!
U nas znajdziesz bogatą bazę wzorów dokumentów i umów, które pomagają Ci w Twoim biznesie
Skorzystaj np. z:
Zakładasz własną działalność gospodarczą i nie wiesz jaką formę prawną wybrać?
Wypełnij krótką ankietę, która pomoże Ci w prosty sposób dobrać formę prawną do rodzaju prowadzonej przez Ciebie działalności.
Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm. więcej
Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm.
Od wielu lat polscy przedsiębiorcy dokonują zakupów towarów od sprzedawców z Unii Europejskiej. Niektórzy dopiero zamierzają w przyszłości dokonywać tego typu transakcji. O czym zatem należy pamiętać przed przystąpieniem do danych zakupów? więcej
Notoryczne spóźnianie się, niedotrzymywanie terminów, brak produktywności - te i wiele innych negatywnych zachowań pracownika może wzbudzić niepokój u pracodawcy, a dodatkowo przyczynić się do komplikowania pracy całemu zespołowi. Problem niestety sam się nie rozwiąże. Przychodzi moment, w którym musimy zareagować i przeprowadzić rozmowę dyscyplinującą. Dla nas, jako lidera, jest to sytuacja, w której powinniśmy wykazać się asertywnością i stanowczością. Im szybciej zdecydujemy się na poważną rozmowę z pracownikiem, tym więcej możemy dać mu czasu na poprawę. To pracodawca nadaje ton rozmowie, dlatego warto odpowiednio przygotować się do niej, aby była w całości merytoryczna dla dyscyplinowanego pracownika i nie wpłynęła negatywnie na atmosferę w całym zespole. więcej
Praktycznie nie ma w Polsce przedsiębiorcy, który nigdy nie zetknął się z problemem nieterminowych płatności przez swoich kontrahentów. Najnowsze raporty (październik 2016 r.) biur informacji gospodarczych mówią, że problem z dłużnikami zgłasza ok. 43 % małych i średnich firm. Co więcej, aż 88% przedsiębiorstw twierdzi, że nieterminowe stanowią poważną przeszkodę w prowadzeniu działalności gospodarczej. Mimo tej świadomości tylko 31% firm ma scenariusz na wypadek utraty płynności finansowej. więcej
Znani polscy blogerzy mają więcej fanów, a często i większe przychody, niż niejedna gwiazda muzyki czy filmu. Jednak podobnie jak w muzyce i filmie, droga do sukcesu nie jest łatwa. więcej
Reklamacja to, według słownika języka polskiego, „zwrócenie się do dostawcy, producenta, wykonawcy usługi w sprawie ujawnionych wad towaru, niedokładności w dostawie, w rachunku, w wykonaniu usługi itp. z żądaniem naprawienia szkód”. więcej