Wzory dokumentów

U nas znajdziesz bogatą bazę wzorów dokumentów i umów, które pomagają Ci w Twoim biznesie

Skorzystaj np. z:

  • wzorów umów o usługi
  • wzorów umów zatrudnienia
  • wniosków o dofinansowanie
Przejdź do bazy dokumentów

Ankieta przedsiębiorcy

Zakładasz własną działalność gospodarczą i nie wiesz jaką formę prawną wybrać?

Wypełnij krótką ankietę, która pomoże Ci w prosty sposób dobrać formę prawną do rodzaju prowadzonej przez Ciebie działalności.

Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm. więcej

Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm.

Jednym ze sposobów rozliczania podatku dochodowego z tytułu prowadzenia działalności jest forma opodatkowania ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Informacje o rozliczaniu działalności w formie ryczałtu opisane są w ustawie o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne w artykułach od 6 do 22. więcej

Rozwój własnego biznesu nie musi wiązać się z szukaniem siedziby firmy czy zatrudnianiem pracowników. Obecnie dobrze prosperującą działalność zarobkową można prowadzić bez wychodzenia z domu. Internet daje szereg możliwości przedsiębiorczym osobom, które chcą dzielić się swoimi umiejętnościami z innymi i jednocześnie na tym zarabiać. Dziś poznamy przynajmniej 10 pomysłów na biznes, który można prowadzić i rozwijać przez internet. więcej

Każdy przedsiębiorca, który rozpoczyna prowadzenie ewidencji za pomocą urządzenia fiskalnego, musi pamiętać o przestrzeganiu związanych z tym procedur. Kluczową kwestią jest m.in. prawidłowe i terminowe zarejestrowanie kasy w Urzędzie Skarbowym. Na czym konkretnie polega ten obowiązek? więcej

Bycie członkiem zarządu spółki akcyjnej nie oznacza, że nie ponosi się odpowiedzialności za zobowiązania spółki. Odpowiedzialność ta podlega jednak istotnym ograniczeniom. więcej

Analiza rezultatów prowadzonych działań powinna być jednym z podstawowych zadań działów marketingu. Zaskakuje więc, że według badań ITSMA i Vision Edge Marketing jedynie 26% marketerów deklaruje, że potrafi mierzyć lub raportować wpływ kampanii marketingowych na wyniki swoich firm. Tegoroczna ankieta SALESmanago wykazała, że 6,2% marketerów w ogóle nie mierzy efektów działań marketingowych, a 18,3% zajmuje się tym rzadziej niż raz w tygodniu. Tymczasem w marketingu bez zbierania i analizy danych ani rusz. Przyjrzyjmy się zatem temu, co i w jakim celu powinno być mierzone oraz za pomocą jakich wskaźników. więcej

Chcesz uzyskać dostęp do tego materiału?

Zarejestruj lub zaloguj się na portalu zafirmowani.pl i dołącz do społeczności firm!
Będziesz mógł promować swoją firmę i otrzymasz bezpłatny dostęp do:

Aplikacji księgowej online

Kontaktów z ekspertami, artykułów i materiałów video

Bazy edytowalnych dokumentów niezbędnych w firmie

Specjalnych ofert i rabatów

Chcesz mieć nieograniczony dostęp do wszystkich materiałów i funkcjonalności naszego portalu Zafirmowani.pl?

Załóż rachunek w Alior Banku i korzystaj ze wszystkich możliwości portalu!

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane na Twoim urządzeniu. Dowiedz się, jak możesz zmienić te ustawienia i uzyskaj dodatkowe informacje o wykorzystaniu plików cookies