Lidia Garczyńska-Szymkowiak
Specjalista finansowania działalności gospodarczej, biznesplanu, marketingu, ekonomii społecznej; starszy inspektor powiatowy na stanowisku ds. przedsiębiorczości, wykładowca akademicki, szkoleniowiec
Specjalista finansowania działalności gospodarczej, biznesplanu, marketingu, ekonomii społecznej; starszy inspektor powiatowy na stanowisku ds. przedsiębiorczości, wykładowca akademicki, szkoleniowiec
Małego przedsiębiorstwa nie stać na pozyskiwanie i utrzymywanie pracowników takim poziomem wynagrodzeń, jaki oferują korporacje.
Produkty „Made in China” na dobre zagościły na polskim rynku. Niemalże w każdym nieco większym mieście jest chińskie centrum handlowe. Przyzwyczailiśmy się, że znacząca większość towarów w sklepach, to de facto wyroby chińskie.
Coraz chętniej eksportujemy. Wzrasta aktywność polskich firm na rynkach zagranicznych. Odważniej wchodzimy na rynki międzynarodowe i odnosimy sukcesy.
Przedsiębiorca, który zdecyduje się na podjęcie współpracy z Chinami i będzie chciał importować towary z tego kraju musi podjąć decyzje co do sposobu ich transportu.
Wg danych GUS liczba unijnych przedsiębiorstw w Polsce w 2016 r. wyniosła ogółem 18 898 podmiotów. Wśród nich zdecydowanie dominują firmy niemieckie.