Przydatne dokumenty do uzyskania kredytu dla mikro firmy
Większość polskich przedsiębiorstw przyczynia się w ponad 70% do wzrostu gospodarki i PKB, funkcjonuje dzięki realizacji zleceń i stałemu pozyskiwaniu nowych kontrahentów.
Większość polskich przedsiębiorstw przyczynia się w ponad 70% do wzrostu gospodarki i PKB, funkcjonuje dzięki realizacji zleceń i stałemu pozyskiwaniu nowych kontrahentów.
która w prosty i szybki sposób pozwoli Ci na prowadzenie księgowości Twojej firmy!
U nas znajdziesz bogatą bazę wzorów dokumentów i umów, które pomagają Ci w Twoim biznesie
Skorzystaj np. z:
Zakładasz własną działalność gospodarczą i nie wiesz jaką formę prawną wybrać?
Wypełnij krótką ankietę, która pomoże Ci w prosty sposób dobrać formę prawną do rodzaju prowadzonej przez Ciebie działalności.
Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm. więcej
Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm.
Wybór formy w jakiej prowadzona będzie działalność gospodarcza jest istotny nie tylko z uwagi na optymalizację przewidywanych zysków. Pod uwagę należy bowiem wziąć także potencjalne ryzyko, związane m.in. z możliwością poniesienia przez wspólników odpowiedzialności za długi spółki. więcej
VAT to podatek od towarów i usług, który stanowi główne źródło dochodów budżetu państwa. Podatnik sam oblicza i wpłaca do właściwego urzędu skarbowego podatek. Podatek VAT stanowi, co do zasady, różnicę pomiędzy VAT uzyskanym ze sprzedaży towarów klientom (podatek należny) a VAT zapłaconym przy zakupie towarów (podatek naliczony).* więcej
Zastanawiałeś się ile pieniędzy zostawia w Twojej firmie klient przez całe swoje życie. A ile mógłby? Bez względu na to jaką branżę reprezentujesz, pozyskanie nowego klienta jest znacznie droższe niż utrzymanie dotychczasowego. Specjaliści z firmy Bain&Company obliczyli, że na zdobycie nowego odbiorcy naszych usług trzeba wydać siedem razy więcej pieniędzy, niż na nową sprzedaż temu, który już korzysta. Poniżej przedstawiamy sposoby, które pozwolą Twojej firmie maksymalizować tzw. LTV, czyli wartość klienta w czasie. Najprościej mówiąc, ta wartość pokazuje ile pieniędzy zostawi klient u Ciebie przez całe swoje życie. więcej
Leasing jest coraz popularniejszą formą finansowania środków trwałych dla firm. Jak wynika z raportu Związku Polskiego Leasingu*, w pierwszym kwartale 2018 r. sfinansowano w ten sposób inwestycje o łącznej wartości 18,6 mld zł. Przedsiębiorcy chętnie korzystali z leasingu i pożyczki inwestycyjnej, wybierając: pojazdy osobowe i dostawcze do 3,5 tony (46,5 proc. udziału w rynku), środki transportu ciężkiego (27,1 proc.) oraz maszyny i inne urządzenia, w tym IT (24,7 proc. transakcji). więcej
Prowadzenie marketingu w mediach społecznościowych może wielokrotnie podnieść zyski w ecommerce. Jest jednak haczyk: jeżeli promujesz posty stosując podejście tradycyjne, to zwyczajnie przepalasz budżet i nie osiągasz nawet zwrotu tej inwestycji. Jak zatem robić to skutecznie? więcej