Przydatne dokumenty do uzyskania kredytu dla mikro firmy
Większość polskich przedsiębiorstw przyczynia się w ponad 70% do wzrostu gospodarki i PKB, funkcjonuje dzięki realizacji zleceń i stałemu pozyskiwaniu nowych kontrahentów.
Większość polskich przedsiębiorstw przyczynia się w ponad 70% do wzrostu gospodarki i PKB, funkcjonuje dzięki realizacji zleceń i stałemu pozyskiwaniu nowych kontrahentów.
która w prosty i szybki sposób pozwoli Ci na prowadzenie księgowości Twojej firmy!
U nas znajdziesz bogatą bazę wzorów dokumentów i umów, które pomagają Ci w Twoim biznesie
Skorzystaj np. z:
Zakładasz własną działalność gospodarczą i nie wiesz jaką formę prawną wybrać?
Wypełnij krótką ankietę, która pomoże Ci w prosty sposób dobrać formę prawną do rodzaju prowadzonej przez Ciebie działalności.
Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm. więcej
Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm.
„Nie ma cię na Facebooku – nie istniejesz” to często spotykane w prywatnej strefie życia powiedzenie, coraz częściej odnosi się także do sfery biznesowej. Firma, która nie posiada fanpage’a nie budzi zaufania, a także utrudnia dostęp do podstawowych informacji jak godziny otwarcia, adres, oferta, itp. Jeżeli zastanawiasz się czy Twoja firma potrzebuje fanpage na Facebooku, to nasz odpowiedź brzmi TAK. więcej
Dlaczego warto wspierać środkami publicznymi rozwój małych przedsiębiorstw?
więcej
Zdarza się, że z powodów ekonomicznych czy osobistych przedsiębiorca mający jednoosobową działalność gospodarczą nie chce, lub nie może jej dalej prowadzić. Wówczas pojawia się pytanie, czy lepiej zawiesić firmę, czy może ją zlikwidować? więcej
Czy otwarcie firmy bez dużych rezerw finansowych skazuje Cię na brak możliwości działań marketingowych i tym samym zdanie się wyłącznie na łut szczęścia w kwestii pozyskiwaniu klientów? Absolutnie nie. W obecnej sytuacji rynkowej przedsiębiorcy mają do dyspozycji cały wachlarz możliwości, które ułatwią zdobycie nowych klientów i zlojalizowanie obecnych, bez dużych nakładów finansowych. Ponadto, część narzędzi jest uniwersalnych i korzystają z nich zarówno wielkie międzynarodowe firmy, jak i na przykład małe osiedlowe sklepy. więcej
Większość właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, zwłaszcza na początku działalności, nie posiada znaczących wpływów. Wiele firm, potrzebuje czasu by zacząć się rozwijać w pożądanym tempie i przynosić nadwyżki finansowe. Nawet najbardziej trafione pomysły na biznes, które od samego początku znajdują duże grono odbiorców, potrzebują odpowiedniej ilości czasu by przynosić nadwyżki które można inwestować w potocznie zwaną dźwignię handlu, czyli reklamę. Jak zatem radzić sobie na samym początku – choć nie tylko – tak by zachęcać klientów do zakupu produktów lub usług bez konieczności inwestowania w klasycznie pojmowaną reklamę? Odpowiedzią na to pytanie jest zastosowanie wybranych strategii sprzedażowych umożliwiających np. zwiększanie koszyków zakupowych klientów. Najbardziej popularnymi są cross-selling oraz up-selling. więcej