Przydatne dokumenty do uzyskania kredytu dla mikro firmy
Większość polskich przedsiębiorstw przyczynia się w ponad 70% do wzrostu gospodarki i PKB, funkcjonuje dzięki realizacji zleceń i stałemu pozyskiwaniu nowych kontrahentów.
Większość polskich przedsiębiorstw przyczynia się w ponad 70% do wzrostu gospodarki i PKB, funkcjonuje dzięki realizacji zleceń i stałemu pozyskiwaniu nowych kontrahentów.
która w prosty i szybki sposób pozwoli Ci na prowadzenie księgowości Twojej firmy!
U nas znajdziesz bogatą bazę wzorów dokumentów i umów, które pomagają Ci w Twoim biznesie
Skorzystaj np. z:
Zakładasz własną działalność gospodarczą i nie wiesz jaką formę prawną wybrać?
Wypełnij krótką ankietę, która pomoże Ci w prosty sposób dobrać formę prawną do rodzaju prowadzonej przez Ciebie działalności.
Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm. więcej
Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm.
Święta za pasem. Prawdopodobnie już Cię świerzbią palce, żeby wybrać e-kartkę z choinką, żłóbkiem albo stosem prezentów. Masz już nawet wybrany uniwersalny wierszyk z tej stronki w necie, którą podpatrzyłeś kilka lat temu u syna jak szykowali prezent dla wychowawczyni. 3...2...1… Gotowi? Start. więcej
Czy jesteśmy w stanie wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez dostępu do usług kurierskich? Z pewnością byłoby to bardzo trudnym, a dla wielu branż, wręcz niemożliwym do wykonania zadaniem. Kurier miejski, to szczególny rodzaj działalności pocztowo-przewozowej, gdyż najczęściej ogranicza się do konkretnego miasta lub aglomeracji. Sukces w tym biznesie odniosą jedynie te firmy, które cechować się będą punktualnością, solidnością, elastycznością i prostotą cennika. Klienci skorzystają w sytuacjach, w których zależeć im będzie na jak najszybszym dostarczeniu przesyłki z punktu A do punktu B. Szczególnie w centrach dużych miast, gdzie wśród korków najlepiej radzą sobie kurierzy rowerowi. Dodatkowym sposobem zarobku będzie podejmowanie się zleceń wykonania zakupów np. w aptece lub w kwiaciarni. więcej
Większość właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, zwłaszcza na początku działalności, nie posiada znaczących wpływów. Wiele firm, potrzebuje czasu by zacząć się rozwijać w pożądanym tempie i przynosić nadwyżki finansowe. Nawet najbardziej trafione pomysły na biznes, które od samego początku znajdują duże grono odbiorców, potrzebują odpowiedniej ilości czasu by przynosić nadwyżki które można inwestować w potocznie zwaną dźwignię handlu, czyli reklamę. Jak zatem radzić sobie na samym początku – choć nie tylko – tak by zachęcać klientów do zakupu produktów lub usług bez konieczności inwestowania w klasycznie pojmowaną reklamę? Odpowiedzią na to pytanie jest zastosowanie wybranych strategii sprzedażowych umożliwiających np. zwiększanie koszyków zakupowych klientów. Najbardziej popularnymi są cross-selling oraz up-selling. więcej
Media społecznościowe przestały być opcjonalnym kanałem marketingu internetowego. Prawie każde przedsiębiorstwo ma swój fanpage’e na Facebooku, niektóre prowadzą kanał na YouTube’ie, a inne poświęcają czas na publikowanie postów na Snapchacie i Instagramie. Często jednak zdarza się, że firmy, szczególnie te mniejsze, zapominają o jednym z najważniejszych serwisów – LinkedInie, który posiada już ponad 400 milionów użytkowników na całym świecie. Czym jest LinkedIn? W największym skrócie, jest to elektroniczna wizytówka firmy i jej pracowników. więcej
Czy warto zakładać firmowe konto na Facebooku? Odpowiedź brzmi tak! I nie chodzi tu tylko o to, że dzięki temu zyskujemy mnóstwo dodatkowych funkcji niedostępnych dla profilów prywatnych. To ważne także ze względów formalnych, bowiem działania promocyjne i prowadzenie konta marki na profilu prywatnym na Facebooku są zabronione. więcej