Przydatne dokumenty do uzyskania kredytu dla mikro firmy
Większość polskich przedsiębiorstw przyczynia się w ponad 70% do wzrostu gospodarki i PKB, funkcjonuje dzięki realizacji zleceń i stałemu pozyskiwaniu nowych kontrahentów.
Większość polskich przedsiębiorstw przyczynia się w ponad 70% do wzrostu gospodarki i PKB, funkcjonuje dzięki realizacji zleceń i stałemu pozyskiwaniu nowych kontrahentów.
która w prosty i szybki sposób pozwoli Ci na prowadzenie księgowości Twojej firmy!
U nas znajdziesz bogatą bazę wzorów dokumentów i umów, które pomagają Ci w Twoim biznesie
Skorzystaj np. z:
Zakładasz własną działalność gospodarczą i nie wiesz jaką formę prawną wybrać?
Wypełnij krótką ankietę, która pomoże Ci w prosty sposób dobrać formę prawną do rodzaju prowadzonej przez Ciebie działalności.
Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm. więcej
Portal www.zafirmowani.pl jest serwisem internetowym przeznaczonym dla firm.
Umowa poręczenia stanowi jeden ze sposobów osobistego zabezpieczenia wierzytelności, w tym wierzytelności przyszłych. Została ona uregulowana przez ustawodawcę w kodeksie cywilnym. Główną przesłanką jej zawarcia jest złożenie oświadczenia przez osobę osobę trzecią, na wypadek, gdyby dłużnik nie spełnił zobowiązania wobec wierzyciela. Umowa poręczenia zawierana jest pomiędzy wierzycielem a poręczycielem, przy czym jest to umowa jednostronnie zobowiązująca, co należy rozumieć w ten sposób, że zobowiązanym jest tylko poręczyciel. Dłużnik nie jest stroną umowy poręczenia. więcej
Decydując się na przyjęcie do pracy nowej osoby zależy nam, aby był to kandydat spełniający 100% naszych oczekiwań. Bezrobocie w Polsce szacuje się na ok. 8,7% (stan na maj 2017 r.). Mogłoby się wydawać, że znalezienie pracownika nie stanowi problemu. Praktyka jest jednak zupełnie inna. Brak odpowiedniego planu rekrutacji może sprawić, że stanie się to proces długi, mozolny i pełny rozczarowań. Starannie przemyślane działania w rekrutacji mogą zagwarantować sukces w postaci odzewu od najlepszych fachowców w swoim zawodzie. więcej
Dotarcie z ofertą do klienta nie jest tak proste, jak może się wydawać. Nawet najlepsza oferta na nic się nie zda, jeżeli nie znajdziemy dla niej odbiorcy. Konkurencja wciąż rośnie, a oczekiwania klientów nieustannie się zmieniają. Wszystkie dobre kontrakty często są efektem ciężkiej i długotrwałej pracy. Narzędzia marketingowe, tak chętnie polecane przez doradców biznesowych, są warte tylko tyle, ile generują sprzedaży. Jak zatem mały przedsiębiorca może sobie poradzić z pozyskaniem klientów? Co może zrobić, by klienci zauważyli jego ofertę i zechcieli z niej skorzystać ? więcej
Rola internetu we współczesnym biznesie stale rośnie. Wkrótce może stać się dominująca, trudno więc się dziwić, że pojęcie e-biznesu zaczyna interesować coraz większą liczbę przedsiębiorców. więcej
„Nie jest sztuką coś wyprodukować, ale to sprzedać” – powiedzenie to od lat spędza sen z oczu wielu właścicielom firm i szefom działów sprzedaży. Podobnie zresztą jak skompletowanie i utrzymanie dobrego zespołu sprzedawców. Nieliczni rodzą się z naturalną umiejętnością sprzedania przysłowiowego „wszystkiego” równie przysłowiowym „wszystkim”. Pozostali jednak są w stanie pewnych technik się nauczyć, krok po kroku doskonaląc i rozwijając swój warsztat. więcej