Świąteczne last minute, czyli dlaczego nie powinieneś wysyłać kartek z życzeniami?
22.12.2017 Marketing

Napisz do eksperta
Maja Kowalska
Określ temat i opisz czego chcesz dowiedzieć się od eksperta.
Odpowiedź zostanie wysłana na Twój adres e-mail.
Napisz do eksperta
Justyna Zapłata
Określ temat i opisz czego chcesz dowiedzieć się od eksperta.
Odpowiedź zostanie wysłana na Twój adres e-mail.
Święta za pasem. Prawdopodobnie już Cię świerzbią palce, żeby wybrać e-kartkę z choinką, żłóbkiem albo stosem prezentów. Masz już nawet wybrany uniwersalny wierszyk z tej stronki w necie, którą podpatrzyłeś kilka lat temu u syna jak szykowali prezent dla wychowawczyni. 3...2...1… Gotowi? Start.

STOOOPPP!!!
Nie popełniaj proszę tego samego błędu co 80-90% innych firm. Może to niepopularna opinia, ale wysyłanie życzeń świątecznych od firmy do klientów, mimo iż wydaje się miłym gestem, jest kompletnie bezużyteczne. Powodów jest kilka - niektóre prozaiczne, jak na przykład to, że Twoja e-kartka zginie wśród setek jej podobnych, Inne opierają się na prostej ergonomii - z punktu widzenia prowadzenia biznesu takie życzenia nie mają żadnego celu ani nie spełniają żadnego marketingowego założenia. Dodatkowo mogą popsuć jakość pieczołowicie budowanej przez cały rok bazy kontaktów. Oto 5 powodów dlaczego nie warto wysyłać życzeń na święta do klientów. A pod spodem… niespodzianka!
Co zatem wysłać na święta zamiast starej, poczciwej kartki z życzeniami? Białego misia? Pozytywne wibracje? Nic? Na szczęście mam na to gotową receptę. A jedyne co Cię ogranicza to Twoja wyobraźnia!