Jak stworzyć wizytówkę Twojej firmy?

21.11.2017 Pytania i odpowiedzi
Oceń 5.00/5 (1)
W dobie smartfonów, maili i profili na portalach społecznościowych, coraz rzadziej korzystamy z klasycznych form komunikacji jak listy czy wizytówki.

Z jednej strony koszt wydruku i projektu nigdy nie był tańszy, z drugiej – jaki jest sens wydawać pieniądze na coś, co w najlepszym wypadku wyląduje w wizytowniku – o ile nasi klienci jeszcze z nich korzystają. Czy jest jeszcze sens posiadać wizytówki? Odpowiedź jest prosta - oczywiście, jednak wraz z rozwojem cyfryzacji zmieniło się postrzeganie jej roli w biznesie. Obecnie nie jest to już jedynie podanie namiaru na firmę, ponieważ wszystko mamy "podane na tacy" wystarszy wrzucić w wyszukiwarkę nazwę działalności. Warto zatem sięgać nie tylko po papierowe rozwiązania, którę powoli odchodzą w przeszłość, ale pokazać naszą firmę jako innowacyjną, i zareklamować siebie i swoje produkty bądź usługi w internecie, np. dzięki wirtualnym wizytówkom zafirmowani.pl.

  



  Kilknij ikonę PDF, aby wyświetlić instrukcję.

Chcesz uzyskać dostęp do tego materiału?

Zarejestruj lub zaloguj się na portalu zafirmowani.pl i dołącz do społeczności firm!
Będziesz mógł promować swoją firmę i otrzymasz bezpłatny dostęp do:

Aplikacji księgowej online

Kontaktów z ekspertami, artykułów i materiałów video

Bazy edytowalnych dokumentów niezbędnych w firmie

Specjalnych ofert i rabatów

Chcesz mieć nieograniczony dostęp do wszystkich materiałów i funkcjonalności naszego portalu Zafirmowani.pl?

Załóż rachunek w Alior Banku i korzystaj ze wszystkich możliwości portalu!

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane na Twoim urządzeniu. Dowiedz się, jak możesz zmienić te ustawienia i uzyskaj dodatkowe informacje o wykorzystaniu plików cookies